15 Haziran 2016 Çarşamba

Traveler's Notebook - Paket Açma & Ekler


Fotoğraf çekip, yazıyı düzenleyerek eklemem çok gecikti, aslında çok önce yazılmış bir yazı. Ona göre okuyun yani :)

Traveler’s Notebook’um 13 Mayıs’ta tam da doğum günümde elime ulaştı :). Doğum günüme denk gelmesinden ziyade 19 Mayıs’ta çıkacağım tatil öncesi gelmesi beni rahatlattı, hem defterimi hazırlamak için de zamanım oldu. Hatta araya hafta sonu da girince video çekip YouTube’a bile ekleyebildim :). Paketim geldiğinde heyecanla Snapchat’e sarılmıştım ama o kadarla kalmayacağını tahmin etmişsinizdir zaten. O zaman buyurun videolara:

Traveler’s Notebook ve ekleri – Paket açmaca ve yerleştirme
https://www.youtube.com/watch?v=qpR2XA0zLmE



Traveler’s Notebook – Yerleşmiş ama kullanıma açılmamış hali
https://www.youtube.com/watch?v=KBfezP1vCF0



Yukarıdaki lastikler TN'dan çıkan lastikler, sağdakiler ise 021 Connecting Rubber Band paketine ait

Çok güzel görünüyor değil mi? :) Canlısı daha güzel, paketi ilk açtığımda deri kokusu vurdu burnuma, “İyi ki almışım.” dedim.



Gerçek deri olduğu için kapakta renk farklıları var, beni cezbeden özelliklerinden biri de bu oldu zaten. Traveler’s Notebook internet sitesinde deri bakım kremlerinden sürülebileceği yazıyor, bu rengini biraz koyulaştırıp farklılıkların azalmasını sağlıyormuş. Ben şimdilik hiçbir işlem uygulamayı düşünmüyorum, biraz kullanmak ve bana “daha özel” hale gelmesini beklemek istiyorum :).


Traveler’s Notebook alınca size gelecek olan böyle bir kutu. Ambalajı da ürün gibi oldukça sade ve doğal.


Defter kutudan keten toz kılıfı ile birlikte çıkıyor. Ben bir süre bu kılıftan çıkarmaya kıyamadım ve yanımda taşırken bile kılıfı ile kullandım :).




Kutuyu kapatmak için kullandıkları lastik, aynı zamanda deri kılıfın da lastiği yani yedek lastik olarak kullanabilirsiniz. Ayrıca içinden bir tane de ekstra lastik çıkıyor, camel TN’den yeşil renkli lastik çıktı. Bu lastikleri ayrıca kabın içine ekstra defter ya da aksesuar koymak için de kullanabilirsiniz, biraz zorluyor ama mümkün.




Kabın içinden bir tane çizgisiz defter çıkıyor. Ne için kullanmak istediğinize göre diğer defter ve aksesuarları ayrıca almanız gerekiyor.








Ben seyahat defteri olarak kullanacağım için bir tane daha boş defter ve biriktirdiğim ıvır zıvırları doldurmak için cep aksesuarları aldım.


021 Connecting Rubber Band
Ek Lastik

http://www.travelers-company.com/products/trnote/refill-regular/refill-r-021


Deri kılıfa ekstra ürünler eklemek için dört ayrı lastik var bu paketin içinde. Aslında ekstra bir lastik daha kullanarak üç farklı ürün ekleyip kullanmanız mümkün. Nasıl yapacağınız Traveler’s Company sayfasında detaylıca anlatılıyor >>>>

014 Kraft Paper Notebook

http://www.travelers-company.com/products/trnote/refill-regular/refill-r-014n

Kraft kağıdının duruşunu çok seviyorum, özellikle anı defteri olarak kullanacaksanız kraft kağıdı çok güzel görünüyor. Traveler’s Notebook’un kraft kağıdı ise korktuğum gibi sert değil. Rahatça yazı yazılıyor.

020 Kraft Paper Folder

http://www.travelers-company.com/products/trnote/refill-regular/refill-r-020


İçine kartlar, biletler ve harita koymak için de bu kraft cebi seçtim.


008 Zipper Case

http://www.travelers-company.com/products/trnote/refill-regular/refill-r-008


Aslında Traveler’s Notebook’un kaliteli derisi ve kraft ürünlerle desteklediğim doğallığına bu plastik cep hiç yakışmadı ama kilitli olduğu için aldım :). Efemera toplayıcılığı konusunda kendimi kaybedebildiğim için kraft dosya şeklindeki cep bana fazla güvenilir görünmedi açıkçası. Bir de ağzı burnu kapalı bir şey olsun istedim.


Bu “çantacık”ın bir tarafı kilitli bir göz, diğer tarafı ise yanı açık bir cep. Bu cebe ıvır zıvır da sokuşturabilirsiniz, ekstra bir defter eklemek için de kullanabilirsiniz. Kısa videonun sonunda görebilirsiniz, kraft defteri bu cebe tutturarak ekledim.



Traveler’s Notebook için ilk etapta aldığım içerikler bu kadardı. Şimdi sıra defterimi Amsterdam seyahati için doldurmakta :).

Son olarak bunların hepsini aldığım pencils.jp’den tekrar bahsedeyim. Neyse ki ben gitmeden kargom yetişti. Ödemeyi yaptıktan 10 gün kadar sonra kargoya verdiler, gönderdikleri takip numarası yanlıştı, İtalya’ya teslim edilen bir paketi gösteriyordu :). Acaba göndermediler mi diye kalp çarpıntıları yaşayıp birkaç kez mail attım ancak yanıt alamadım, onlar yanıt verene kadar paket geldi :). Siparişimin gönderildiğine dair mail attıklarından 5 gün sonra paket elimdeydi, kargo geldikten sonra da mailime yanıt verdiler. Genel olarak alışverişimden memnun kaldım, farklı ürünler ya da TN refilleri için bu siteyi tercih etmeyi düşünürüm. Şimdilik en büyük sorun PayPal'in Türkiye'den çıkmış olması gibi görünüyor. Çünkü pencils.jp PayPal ile ödeme kabul ediyor, ben de siparişimi bu şekilde gerçekleştirmiştim.


Traveler's Company'nin farklı sticker setleri de var. Ama sticker için Japonya'lara uzanmadım, AliExpress'teki çakmaları ile bu seti tamamladım. Birçoğu elime ulaştı bile, onlardan da ayrı bir yazıda bahsederim.

Traveler's Notebook sahibi olmadan da stickerlara bakabilirsiniz, diğer defterlere yapıştırmak için de çok uygunlar. Şurada hepsi var.


735, 358


0 yorum:

Yorum Gönder